graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

کرونا و رشد تبلیغات تجارت الکترونیک

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۵ ب.ظ

بر اساس گزارش جدید وبسایت خبری تحلیلی Warc، انتظار می رود که برندها امسال برای تبلیغات در زمینه تجارت الکترونیک ۵۸ میلیارد دلار هزینه کنند. بر اساس پیش بینی های انجام شده، در حالی بودجه تبلیغات در وبسایت خرید و فروش الکترونیکی، خرده فروشان جامع و فراگیر و پلتفرم های تجارت اجتماعی تا مرز ۱۸.۳ درصد در سطح جهانی افزایش می یابد که بودجه تبلیغاتی در کل صنعت تا مرز ۸.۱ درصد کاهش خواهد یافت.
در شرایط کنونی، غول تجارت الکترونیک، آمازون، در مسیر کسب درآمد ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلاری از تبلیغات گام بر می دارد که بازار تبلیغات با ابعادی گسترده تر از آن فقط ۰.۶ درصد رشد کرده است. بر مبنای گزارش ها، در نیمه نخست سال ۲۰۲۰، تجارت تبلیغات آمازون ۴.۵ برابر سریع تر از فیسبوک و ۶۳ برابر سریع تر از Alphabet (شرکت مادر گوگل) توسعه یافته است.

افزایش بودجه تبلیغات تجارت الکترونیک در پاسخ به افزایش میزان خرید های آنلاین به واسطه شیوع کووید-۱۹ اتفاق افتاده است. رقم کلی فروش در قالب تجارت الکترونیکی تا ۳۰.۴ درصد (۶۷۷ میلیارد دلار) رشد خواهد کرد و به ۲.۹ تریلیون دلار در همه جای دنیا خواهد رسید. در نتیجه همه گیری کرونا، انتظار می رود که خریداران امسال نسبت به سال گذشته، ۱۸۳ میلیارد دلار بودجه بیشتری را به خرید آنلاین اختصاص دهند.
گزارش Warc شواهد بیشتری از تاثیر شیوع کووید-۱۹ بر روی تغییر رفتار مصرف کننده و تسریع حرکت به سوی تجارت الکترونیک را ارائه می دهد. به همین ترتیب، جهت پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده، حجم تبلیغات در سایت های تجارت الکترونیک، خرده فروشان فراگیر و پلت فرم های تجارت اجتماعی مانند آمازون، والمارت و تیک تاک، به ترتیب، افزایش یافته است.

 

گرافیک



با وجود جهش در بودجه تبلیغاتی تجارت الکترونیک، این گزارش حدس می زند که یک نوع افت بودجه تبلیغاتی کلی در آینده نزدیک رخ دهد. این خود بازتابی از گزارش های مشابهی است که به کاهش بودجه تبلیغات به طور کلی می پردازند. اخیرا، نتایج گزارش شرکت رسانه ای «Interactive Advertising Bureau» از پیش بینی ها پیرامون افت کلی بودجه تبلیغاتی تا مرز ۸ درصد حکایت داشتند.
به گقته جیمز مک دونالد، مدیر محتوای داده ها در Warc، با توجه به ثبات یا کاهش میزان سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات در بیشتر رسانه ها به دلیل همه گیری کووید-۱۹، پلت فرم های تجارت الکترونیک – که مغز خود را به کار انداخته اند – در موقعیتی عالی برای جذب بودجه های تخصیص یافته با استفاده از داده های فروش برای نشان دادن کارکرد تبلیغات در بحبوحه یک اقتصاد ناپایدار قرار دارند.

گزارش Warc همچنین مشخص می کند که کدام یک از پلتفرم های تبلیغات آنلاین در طول دوران همه گیری کرونا پیشرفت کرده و موفق بوده اند. به این دلیل که کسب و کار اصلی آمازون ریشه در تجارت الکترونیکی دارد، با افزایش تقاضا برای خرید و فروش آنلاین، این شرکت از بازار های تبلیغاتی بالغ تر متعلق به انحصار دوگانه فیسبوک و گوگل پیشی می گیرد. در حالی میزان بازدید از آگهی های تبلیغاتی «محصولات حمایتی» آمازون با افزایش سالیانه ۸۷ درصدی در زمینه مقدار رشد کلیک برخوردار بود، میزان فروش مستقیم در پی مشاهده آگهی های تبلیغاتی ۷۰ ٪ رشد داشت. به گزارش آژانس بازاریابی «مرکل»، نرخ تبدیل برای این نوع آگهی های تبلیغاتی پنج برابر بالا تر از آگهی های خرید گوگل در سه ماهه نخست سال بود.

در همین حین، طبق یافته های گزارش فوق، علی بابا که بر اساس پیش بینی ها در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از فروش آگهی درآمد به دست خواهد آورد، هم اکنون بر سومین پلتفرم کسب و کار تبلیغاتی بزرگ جهان پس از «Alphabet» و فیسبوک نظارت می کند. استفاده آمازون از پخش زنده برای پیشبرد تجارت الکترونیک که در ایالات متحده آمریکا چندان مورد توجه قرار نگرفته است، انتظار می رود که باعث افزایش میزان فروش و رساندن آن به رقم ۱۷۱ میلیارد دلار در سال جاری میلادی شود.

 

طراحی گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی