graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بررسی بیست بسته بندی خلاقانه بخش دوم

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

  در پست قبل 5 بسته بندی جذاب را بررسی کردیم در این بخش به بسته بندیهای بیشتری می پردازیم:

 

6. Allsorts Black and White

یک ظاهر جدید و متفاوت برای شکلات‌های دوران مدرسه

در سال ٢٠١۴، Liquorice Allsorts، با الهام گرفتن از طرح‌هایی که آژانس Bond Creative برای Cloetta، یک شرکت شکلات‌ سازی بنام و برجسته در شمال اروپا، زد، بسته‌ بندی های خود را تغییر داد و نو نوار کرد.

اشکال و رنگ‌های متمایز شکلات‌های قدیمی در این بسته‌ بندی های جدید حفظ شده و فقط کمی مدرن‌تر شده‌اند. چنین رویکردی در آخرین نسخه بسته‌بندی‌های Cloetta نیز به چشم می‌خورد، فقط رنگ‌ها از این طرح‌ها حذف شده است. Bond بر این باور است که رنگ نقره‌ای و مات حال و هوایی شیک و منحصر به فرد به این جعبه‌های مقوایی بخشیده است.

 

طراحی بسته بندی

 

7 The Lovely Clinic

شرکت SomeOne این طرح خوش رنگ و لعاب را خلق کرد تا انقلابی در صنعت بسته‌ بندی محصولات زیبایی و آرایشی به راه اندازد.
آژانس تبلیغاتی خلاق و خوش فکر SomeOne این بسته‌ بندی ممتاز و ملموس را به عنوان بخشی از برنامه برندسازی The Lovely Clinic اختصاص داد و با این چالش روبرو بود که می‌بایست برای یک برند زیبایی آرایشی بسته‌ بندی طراحی کند و دریافت که زمان هنجارشکنی و زیرپا گذاشتن قواعد رایج در این صنعت فرا رسیده است.

شرکت SomeOne در مورد این چالش در وب‌سایت خود چنین می‌نویسد؛ صنعت زیبایی و آرایشی مملو از محصولاتی است که از تصاویر زنانی بر روی بسته‌ بندی خود بهره می‌گیرند که به طرز غیرقابل باوری زیبا و جذابند و همگی به این نکته اشاره دارند که بدون کمک این برند خاص همچون میمون زشت و کریه بودند و این زیبایی بی‌عیب و نقص و خیره‌کننده خود را مدیون این برند هستند. تام مایر، طراح ارشد این شرکت می‌گوید؛ تمام تمرکز خود را به خرج دادیم تا درون‌مایه‌ای رنگارنگ و زیبا ارائه دهیم، عنصری حیاتی برای ابراز هویت و موجودیت و خلق مفهومی خارق العاده و هیجان انگیز.

طراحی بسته بندی

 

.8 کاغذ کادویی از جنس گوشت !

این هدیه به حدی خوش رنگ و لعاب هست که بتوان آن را یک لقمه چرب کرد؟!

طراحان خوش ذوق Gift Couture که از قضا عاشق و شیفته خوراکی‌های خوشمزه‌اند، حرکتی کاملاً خلاقانه را بنیان نهادند. این شرکت مبتکر و باسلیقه که توانسته با طراحی کاغذ کادوهای عجیب و غریب برای خود نام و آوازه‌ای دست و پا کند، اخیراً کاغذ کادویی با طرح استیک و همبرگر عرضه داشته تا به شما کمک کند علاقه خود به گوشت را به شکلی متفاوت و منحصر به فرد جار بزنید! این شرکت با همکاری شرکت چاپ D&K Printing توانسته کاغذ کادوهای استیکی خود را در غالب دو کاغذ به ابعاد ٢۵ در ٢١ اینچ و یک کاغذ با طرح تخته گوشت به همان ابعاد ارائه می‌کند تا بتوانید همانطور که در تصویر می‌بینید خلاقیت خود را به رخ بکشید.

طراحی بسته بندی

.9 نقشه‌های مگنتی ایالات متحده امریکا

این طرح الهام گرفته از پازل‌های Jigsaw ست.
این بسته‌ بندی زیبا و حیرت‌انگیز حاصل همکاری مت هرناگ از Bureau of Betterment و جرج جونز از شرکت ۴۰-۵۴ می‌باشد. در این طرح نقشه هر ایالت در دل یک بسته‌ بندی مقوایی چند لایه و ذغالی رنگ جا گرفته است. برای نمایش دادن خصوصیات منحصر به فرد هر ایالت یک جزوه کوچک حاوی ویژگی‌های جفرافیایی، وقایع مهم و جالب توجه آن ایالت و تصاویری در این زمینه طراحی شده و درون بسته‌بندی آن قرار گرفته است.

 

طراحی بسته بندی

 

10. Thelma’s

با دیدن طرح منحصر به فرد آژانس تبلیغاتی Saturday Mfg، این تصور در ذهن مشتریان القا می‌شود که کلوچه‌های Thelma همین الان از فر در آمده و به دستشان رسیده است.
تجارت‌کده کلوچه‌های Thelma توسط مادر و پسری به نام لانا و درک لوئیس اداره می‌شود. آن‌ها هر روز با عشق و علاقه کلوچه‌های شکلاتی می‌پزند و آنها را در غالب این بسته‌ بندی های فر مانند و معرکه گرم و تازه به دست مشتریان می‌رسانند.
آژانس تبلیغاتی در این مورد می‌گوید؛ Thelma، مادر مادربزرگ فقید لانا و درک است که در Monroe و Iowa بزرگ شده و به خاطر کلوچه‌های بی‌نظیرش معروف بود. امسال به افتخار تولد ١٠٨ سالگی مادربزرگ Thelma تصمیم گرفتیم سرویس توزیع کلوچه‌‌ها به صورت گرم را راه‌ اندازی کنیم و در مراسمی که به همین مناسبت ترتیب داده بودیم، ساندویچ کلوچه بستنی فروختیم.

آژانس تبلیغاتی Saturday Mfg، در این برندسازی تأثیر بسزایی داشت.

 

طراحی بسته بندی

در پستهای بعدی می‌توانید موارد دیگر از این بسته بندی های خلاقانه و بی نظیر را مشاهده کنید.

طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563

 

منبع: sigolpack.com

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۲)

  • ehsangold ehsangold
  • دو مورد آخر واقعا خیلی قشنگ بودند....

    خیلی خیلی مطلب خوبی بود

    سایت ما به روزرسانی شده 

    خوشحال میشیم بهمون سر بزنید:

    حکاکی حلقه ازدواج و انواع آن برای تمامی سلیقه ها 

    پاسخ:
    سپاس از توجهتون

    سلام.

    یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

    می تونید از سایت https://urlme.ir/on/mohse استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

    هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

    اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

    من ازش دارم استفاده میکنم و تا حالا درآمد خوبی داشتم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی