graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

معانی پنهان لوگوهای معروف بخش دوم

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

معانی پنهان لوگوهای معروف بخش دوم

 

 

11. Toblerone

این شرکت معروف شکلات در شهر "برن"، سوئیس، در لوگوی خود تصویر نیمرخ یک خرس را دارد. شهر برن به "شهر خرس‌ها" شهرت دارد.

 

طراحی لوگو

 

12. BMW

اغلب تصور می‌شود قسمت مرکزی لوگوی BMW نماد پره‌های هواپیماست و به سابقه فعالیت شرکت در فناوری حمل‌ونقل هوایی اشاره دارد. اما این لوگو بخشی از پرچم "باواریا" است، منطقه‌ای در آلمان که شرکت از آنجا نشأت گرفت.

 

طراحی لوگو

 

 

13. LG

لوگوی شرکت ال‌جی چهره یک فرد را نشان می‌دهد. شرکت ال‌جی این لوگو را نمادی برای حفظ روابط عادی و انسانی با مشتریان خود می‌داند.

 

 

طراحی لوگو

 

14. Evernote

فیل‌ها به قدرت حافظه بالا شهرت دارند و می‌توانند چهره افراد و حوادث را به خاطر بسپارند. به همین دلیل "اورنوت" که یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری است، از تصویر فیل استفاده کرده است. اما گوش فیل اندکی تا شده است، درست همان‌طور که افراد گوشه کتاب را تا می‌کنند تا بدانند تا کجا مطالعه کرده‌اند.

 

 

طراحی لوگو

 

15. Coca- Cola

در لوگوی معروف کوکا کولا، در فضای بین حرف "O” و "L” می‌توان پرچم دانمارک را دید. این تشابه کاملاً اتفاقی بوده و شرکت هرگز از این موضوع برای تبلیغ محصولش در کشورهای اسکاندیناوی استفاده نکرد.

 

 

 

طراحی لوگو

 

 

16. Pepsi

باورش سخت است، اما پپسی برای طراحی این لوگو و معانی مخفی در آن بیش از یک‌میلیون دلار هزینه کرد. طرحی جدید به موضوعات مرموز و مخفی مانند میدان مغناطیسی زمین، فنگ شویی، ژئودینامیک، نظریه نسبیت و نسبت طلایی اشاره دارد. طراح لوگو گفته به مونا لیزا، پارتنون و حتی رنه دکارت نیز اشاره دارد. رنگ‌های قرمز، سفید و آبی همیشه نماد پرچم آمریکا بوده‌اند.

 

طراحی لوگو

طراحی گرافیک و طراحی لوگو آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:faradid.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی