graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

ریبرندینگ اپل و نجات از خطر ورشکستگی

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

استیو جابز در پی اخراج از اپل پس از مدتی بار دیگر در سال ۱۹۹۷ میلادی به این شرکت بازگشت. در ان مقطع زمانی، اپل به علت رکود فروش و محبوبیت روز افزون مایکروسافت ویندوز دچار یک بحران شدید مالی شده بود.


آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات

 

استیو جابز دست به ریبرندینگ شرکت و تبدیل آن از «Apple Computers» به «Apple» زد، به این ترتیب شرکت دیگر فقط به ساخت و فروش کامپیوتر های مکینتاش محدود نمی شد. با این دیدگاه تازه، سرانجام محصولاتی مثل آیپاد و آیفون عرضه شدند. همچنین، برند جدید با یک خط موضوعی تازه خود را مطرح کرد: «متفاوت بیندیشید.» امروز اپل با ارزش خالص ۷۵۰ میلیارد دلار ارزشمند ترین شرکت جهان است.
 

اپل زمانی در مرز خطر ورشکستگی قرار داشت و حالا حاکم بر جهان است.

در بالا به طور مختصر به تجدید حیات اپل پس از قرار گرفتن در معرض خطر ورشکستگی در سال ۱۹۹۷ میلادی اشاره کردیم. در آن زمان استیو جابز به عنوان مدیر عامل به این شرکت پیوست و با مدیریت عالی و تمام عیار خود توانست اموال و دارایی های از دست رفته آن را احیا کند. از تبلیغات، مشخصات محصول و منافع کاربردی آن گرفته تا بسته بندی، تمام کار ها با هدف ایجاد این حس در خریدار انجام شده اند که مونتاژ محصولات از لحاظ بصری زیبا است. در ادامه استفاده فراوان و استادانه از تصاویر در کمپین ها، محصولات و بسته بندی های اپل را نمی توان نادیده گرقت.
 

در رابطه با موضوع برنامه ریزی برای سرمایه گذای مجدد، سربلند بیرون آمدن اپل از شرایطی نزدیک به ورشکستگی بهترین نمونه مطالعه موردی ریبرندینگ است که به نحو عالی و تمام عیار اجرا شد. بهترین راه برای ریبرند موفقیت آمیز، تولید محصولات و طراحی بسته بندی به بهترین شکل است تا کالاها بتوانند پاسخگوی نیازهای مصرف کننده از لحاظ علم زیبایی شناسی باشند. نگاه کردن به فناوری نیز می تواند زیبا باشد که البته اپل در مسیر پیروی از این رویکرد به موفقیت بسیار زیادی دست یافته است.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی