graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

ده کمپین منسجم خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ بخش دوم

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

طراحی گرافیک و تبلیغات

در مقاله زیر به مرور اجمالی ده کمپین منسجم برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ می پردازیم.

 

۶. BABYSHOP

هدیه ای از طرف مادر

آژانس تبلیغاتی: FP7 McCann

شرکت فیلمسازی: Dejavu

با خلق یک فرصت جدید، خرده فروشی اجناس کودکانه بیبی شاپ (Babyshop) قصد دارد تا از روز جهانی مادر فرصتی برای چکاپ سرطان سینه مادران بسازد.

 

۷. OMANTEL

وقت اضافه

آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett

کمپین فوق در قالب یک فراخوان از مردم می خواهد تا وقت خود را در ماه رمضان به کارهای خوب اختصاص دهند. این کمپین بر روی داستان زندگی برخی مردم عمان تاکید می کند که از ایام فراغت خود برای الهام بخشیدن به دیگران بهره می برند. آن ها همه ما را تشویق به استفاده بهینه از وقت و زمان خود می کنند.

 

۸. BAYUT

کریس همزوورس

آژانس تبلیغاتی: Crayon Communications

پرتال املاک و مستغلات امارات متحده عربی، Bayut، یک آگهی بازرگانی تلویزیونی با درخشش بازیگر هالیوود، کریس همزوورس، ساخت که بیش ازهمه به خاطر بازی در نقش ابر قهرمان، مارول در فیلم علمی تخیلی «Thor» معروف است. وظیفه فیلمبرداری آن را جردن باک و وظیفه کارگردانی اش را برنده جایزه اسکار، رابرت استرومبرگ، بر عهده داشتند. در این راستا یک بیلبورد عظیم الجثه در خیابان «شیخ زاید» نیز نصب شد.

 

۹. نیسان آلتیما

بیو کالر (رنگ زیستی)

آژانس تبلیغاتی: TBWA\Raad

به منظور تاکید بر روی بزرگ ترین طیف رنگی برای یک خودروی جدید، همه شرکت کنندگان در تست رانندگی (درایو) نیسان آلتیما ملزم به پذیرش یک تغییر و انجام یک تست دی ان ای هستند. داده های اطلاعاتی دریافتی از هر یک از تست های دی ان ای به یک رنگ منحصر به فرد تبدیل می شوند که می توان هنگام خرید یک خودروی جدید، آن را بر روی خودروی مورد نظر اعمال کرد.

 

۱۰. CITI

برای چیزی که اتفاق نیفتاده است هرگز خانه نشین نشوید

آژانس تبلیغاتی: Horizon FCB دوبی

شرکت خدمات مالی Citi کمپینی را با هدف اعلام خبر مشارکت خود با کمیته پارالمپیک بین المللی و حمایتش از گروه ورزشکارانی از ۲۰ کشور مختلف (Team Citi) اعلام کرد. این پیام در امارات متحده عربی برای نخستین بار به گوش همه مردم رسید و سپس به سرعت به همه جای جهان انتقال یافت.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی