graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

روز جهانی مادر: زنان قدرتمندند

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ

شیوع ویروس کرونا اگرچه برگزاری بسیاری از رویداد های مهم را در جهان به تعویق انداخت اما باعث نشد که روز جهانی مادر از یاد برود. بر اساس اطلاعات دریاقتی از بنیاد تحقیقات ملی سنگاپور، بیش از ۸۰٪ از افراد شرکت کننده در یک بررسی امسال روز مادر را جشن گرفتند. ۷۸٪ از آن ها نیز گفته اند که وضعیت فعلی ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت تقدیر از مقام مادر نزدشان اهمیت بسزایی را پیدا کند. تحقیفات نشان داده اند که مصرف کنندگان علاقمندند تا بیشتر از حد متوسط (۱۴۵ دلار) را به خرید هدایا و برگزاری جشن به مناسبت روز مادر اختصاص دهند.

برند ها نیز از این فرصت و روز خاص برای ادای احترام به مادران در سرتاسر جهان استفاده کرده اند. از ارسال پست های مختلف در رسانه های اجتماعی گرفته تا راه اندازی کمپین های ویدئویی، هر یک از برند ها به طریقی تقدیر و تجلیل از مقام شامخ مادران در همه جای دنیا را به نمایش گذاشتند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات

IKEA سنگاپور

ایکیا در قالب یک سری نفاشی های کارتونی در صفحه فیسبوک خود به مادران ادای احترام می کند. با عنوان «برای قهرمانانی که ما را بزرگ کردند، غذا جلوی ما گذاشتند و خانه را به مکانی امن برای زندگی ما تبدیل کردند،» این تصاویر جذاب به ما می گویند که «در هر خانه یک قهرمان وجود دارد. آن ها باعث می شوند تا در خانه احساس امنیت کنیم. آن ها در مواجهه با مشکلات از ما محافظت می کنند. حتی وقتی از دست ما عصبانی هستند، همواره به ما غذا می دهند و ما را شاد نگاه می دارند. آن ها کاری می کنند که کار های مشکل و تمام نشدنی آسان به نظر برسند حتی اگر لازم باشد که تمام شب را بیدار بمانند. از همه مهم تر، آن ها باعث می شوند تا در خانه احساسی عالی و فوق العاده خوب به ما دست دهد. مادران عزیز، از شما متشکریم که همچون قهرمان در فضای خانه می درخشید. روز جهانی مادر مبارک.»

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی