graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

دونات ها را خودتان در خانه تزئین کنید

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

طراحی گرافیک و تبلیغات

 

حین رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا در خانه، چرا دونات ها را به دلخواه خود تزئین نمی کنید؟ Dunkinʼ Donut با رونمایی از کیت های DIY (خودت در خانه آن را انجام بده)، امکان تزئین دونات ها با خامه و دراژه را به دلخواه خودتان به وجود می آورد.

صرفا به جای خوردن دونات های خوشمزه، زین پس شما می توانید از طریق بازی با مواد تزئینی و طراحی دونات خاص خود، در خانه سرگرم شوید. ایده خلق این کیت را یکی از کارمندان شاغل در فرانشیز شهر کنکورد، واقع در ایالت نیوهمپشایر، مطرح کرد.
 

در حال حاضر، امکان دسترسی به این کیت ها در سرتاسر ایالات متحده آمریکا وجود دارد. به گفته مدیران شرکت، بازی با کیت های فوق می تواند کودکان را در خانه سرگرم نگاه دارد اما در کنار آن البته همگان می توانند از بخشیدن ظاهری لذت بخش و هیجان انگیز به دونات هایشان لذت ببرند.

کیت های دونات در ابعاد کوچک و بزرگ شامل دونات های ساده با انواع مختلف دراژه ها و خامه های رنگی می شوند. قیمت پایه این کیت ها تقریبا ۶ دلار است. در کیت های DIY کوچک چهار عدد دونات و در کیت های DIY بزرگ تر نه عدد دونات را می توان یافت.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی