graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

logo design

1- نام تجاری خود را تغییر دادید

اگر اخیراً نام تجاری خود را تغییر داده اید ، ممکن است لوگو شما به تازه سازی نیاز داشته باشد. لوگو های متنی می توانند به سرعت بعد از ایجاد مارک تجاری بی ربط شوند. بنابراین ، ایجاد یک لوگو جدید یا تغییر لوگو موجود در حال حاضر برای همسویی با نام شرکت جدید شما ضروری است. 

 

2- لوگو شما بسیار پیچیده است

اگر به برخی از لوگو های محبوب جهان - از طاق های طلای مک دونالد تا نایک سوئوش - نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که همه آنها ساده و ساده به خاطر سپرده می شوند. البته برخی از شرکت ها هنوز از لوگو های پیچیده استفاده می کنند ، اما برای کسب و کاری که سعی در گام نهادن در دنیای تجاری با سرعت بالا دارد ، طراحی ساده تر به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر خواهد بود. بنابراین ، آن را در نظر بگیرید

 

3- در صورت استفاده از قلم های منسوخ ، دوباره لوگو خود را طراحی کنید

برای مشاغلی که دهه ها یا حتی قرن ها در این بازی بوده اند ، این احتمال وجود دارد که طراحی اولیه لوگو منسوخ شود. سیر تکاملی قلم ها و حروفچینی از زمان ظهور رایانه ها در یک مسیر شیب دار به سمت بالا قرار داشته است و آنچه در دهه 60 به نظر کلاس و مرسوم رسیده است ، شاید دیگر خیلی براق نباشد. با طراحی مجدد لوگوی خود ، کسب و کار شما مدرن به نمایش در می آید و توجه چشم اندازها را با نگاهی دقیق به جزئیات زیبایی جلب می کند.

 

4- شما با رقابت جدیدی روبرو هستید

اگر با رقابت جدیدی از مشاغل روبرو هستید که احساس می کنید توانایی سرنگونی شما را دارند ، شاید بخواهید سر و صدایی ایجاد کنید تا توجه شما را جلب کند. طراحی مجدد لوگو می تواند تا حد زیادی در جهت احیای مجدد علاقه مشتری باشد ، زیرا ممکن است به عنوان بازتاب بهبود محصول یا خدمات شما تلقی شود.

 

5-اگر مقیاس پذیر نیست ، لوگو خود را دوباره طراحی کنید

لوگو های تجاری امروزه در طیف وسیعی از سیستم عامل ها و مواد بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند و همه آنها برای ظاهر مناسب هر یک ساخته نشده اند. اگر طراحی لوگو شما با توجه به مقیاس پذیری ساخته نشده است ، شاید وقت آن است که نگاهی دوباره به آن بیندازیم.

 

6- شما شرکت دیگری را تحویل گرفته یا با آن ادغام کرده اید

ادغام و تصرف ، بیانگر گسترش ، رشد و آغازهای جدید است. اگر این لوگو برای ارتباط کاری که شرکت انجام می دهد ساخته شده باشد ، در صورت تغییر کاتالوگ خدمات ، طراحی مجدد آن ضروری است. علاوه بر این ، یک نسخه جدید می تواند آشفتگی لازم را ایجاد کند و توجه بازار را به خود جلب کند.

 

لوگو خود را دوباره طراحی کنید - یادداشت نهایی

اینها برخی از دلایلی است که شرکت ها لوگو خود را دوباره طراحی می کنند. اگر می خواهید خودتان آن را امتحان کنید ، اطمینان حاصل کنید که یک طراح با تجربه نظارت روی آن را انجام می ده و حتما با یک طراح لوگو مشورت کنید. اگر طراحی جدید شما بر اساس لوگو موجود شما باشد نیز به شما کمک خواهد کرد ، زیرا افراد هنوز هم می توانند لوگو را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

و در پایان باید گفت لوگو شما با کسب و کار و درآمد شما در ارتباط است پس ریسک نکنید و کار خود را به یک طراح با تجربه بسپارید!

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی