graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بازگشت به آسمان با کمپین تبلیغاتی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

خطوط هوایی «بریتیش ایرویز» در قالب اولین کمپین تبلیغاتی خود از سال 2019 تاکنون رویکردی تازه برای تبلیغ شناخته شده ترین برند ایرلاین در جهان را اتخاذ می‌کند.

با شعار «شما ما را به پرواز در می‌آورید»، کارکنان، خلبانان، خدمه پرواز و پرسنل اداری شرکت در قلب این کمپین تبلیغاتی قرار دارند. این خطوط هوایی منقش به پرچم انگلیس، مشتاق است کارکنانش را به سر کار برگرداند و مژده از سرگیری پرواز‌های بین المللی در 17 ماه مه را نیز به مشتریانش بدهد.

به گفته مدیر عامل جدید بریتیش ایرویز، شان دویل، که سال گذشته این شرکت هواپیمایی را تحویل گرفت، او مشتاق است تا اعتبار از دست رفته خود در حوزه خدمت رسانی به مشتری را احیا کند. مدیر عامل سابق بریتیش ایرویز، الکس کروز، به دلیل آسیب رساندن به اعتبار برند، به شدت مورد انتقاد دیگران قرار گرفت. مدیریت وی به علت بروز اختلافات صنعتی با کارمندان، اتخاذ تصمیمات بحث برانگیز برای کاهش فضای جلوی صندلی و توقف روند سرو وعده‌های غذایی رایگان لکه دار شد.

 

این کمپین حول محور یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی، محصول آژانس تبلیغاتی WPP’s Ogilvy/Team Horizon راه اندازی شده که در آن صد نفر از پرسنل و خدمه بریتیش ایرویز می‌درخشند. هدف از ساخت آن انعکاس بی قراری، شوق و هیجان فراوان کارکنان به خاطر بازگشت به پهنای آسمان است.

کمپین فوق بر پیام همیشگی خود مبنی بر خدمت رسانی به مشتریان و جایگاه ویژه آن‌ها در قلب خطوط هوایی بریتیش ایرویز تاکید می‌کند.

شرکت تولید محتوای آنلاین را در کانون اقدامات تبلیغاتی خود قرار داده و ضمن تشویق خلبانان به حرف زدن درباره علاقه خود به پرواز مجدد، از مشتریان نیز دعوت می‌کند تا با استفاده از هشتگ #backtogetherstories راجع به لذت‌هایی بنویسند که انتظار دارند با سفر دوباره با بریتیش ایرویز، آن‌ها را تجربه کنند.

صنعت هوانوردی به وضوح تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تعداد مسافران این شرکت هواپیمایی در فاصله بین ماه‌های جولای و سپتامبر 2020 در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، 85 درصد کاهش یافته است.

 

مدیر برند و بازاریابی بریتیش ایرویز، «همیش مک وی»، خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین کار‌هایی که ما باید انجام می‌دادیم، بالا بردن انعطاف پذیری خدمات شرکت در دوران پسا کرونا بود. در مورد مکان نشستن افراد داخل هواپیما و مقررات پرواز تغییرات زیادی رخ داده که در این راستا لزوم سازگاری استراتژی بازاریابی برند با شرایط جدید احساس می‌شود.

نکته مهم دیگر در این میان رعایت نکات بهداشتی و در نتیجه حفظ سلامتی مسافران در طول پرواز می‌باشد. تمام خدمه پروازدر این آگهی تبلیغاتی ماسک بر صورت زده و کل فضای داخلی هواپیما پس از هر سفر غرق در مواد ضد عفونی کننده آنتی باکتریال می‌شوند.

انتظار می‌رود ممنوعیت موجود بر سر راه سفر خارجی در تعطیلات برای مردم در انگلیس از 17 ماه مه لغو گردد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۱)

سلام

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی