graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

پپسی زندگی پس از کرونا را جشن می‌گیرد

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 


 

 

 آگهی تبلیغاتی «Feel good» پپسی، محصول آژانس تبلیغاتی «VaynerMedia»، یکی از لذت بخش ترین و البته کثیف ترین لحظات زندگی انسان را به تصویر می‌کشد.

این آگهی تبلیغاتی با نگاهی خوش بینانه نسبت به آینده، آشفتگی‌ها و شلوغ کاری‌هایی را نمایش می‌دهد که دلمان به شدت برایشان تنگ شده است.

تازه ترین آگهی تبلیغاتی خلاقانه پپسی تحت عنوان «شلوغ کاری‌ها و کثافت کاری‌هایی که دلتنگشان هستیم»، با تصویری امیدوار کننده از آینده و الهام از گذشته، ساخته شده است. همگام با متن ترانه کلاسیک «فردا» اثر «آنی»، این فیلم خلاقانه با نگاهی خوشبینانه آینده ای را به تصویر می‌کشد که در آن می‌توانیم لذت بخش ترین (و اغلب اوقات کثیف ترین) لحظات زندگی را بار دیگر تجربه کنیم، حتی آن‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردیم آرزوی تکرارشان را در سر بپرورانیم.

 

گهگاه، لحظات بی دغدغه ای که روزگاری از آن‌ها غافل بودیم، به خاطراتی فراموش نشدنی تبدیل می‌شوند که دلتنگشان هستیم. از آن جمله می‌توان به یک دورهمی ساده، یک شب بیرون رفتن با دوستان یا حضور در یک کنسرت یا مراسم عروسی اشاره کرد. این لحظات شاد و لذت بخش نه تنها دوران قبل از همه گیری کرونا را برایمان تداعی می‌کنند بلکه نمایانگر آینده خوش بینانه ای هستند که امیدواریم به زودی اتفاق بیفتد البته اگر همه ما سهم خود را در راه رسیدن به آن انجام دهیم.

تاد کاپلان، معاون بازاریابی پپسی گفت: با نگاهی به زندگی قبل از همه گیری کرونا، چندان بعید نیست که به محض یادآوری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه، تماشای مسابقات ورزشی و شرکت در یک عروسی یا کنسرت، نوعی حس نوستالژی به ما دست بدهد. حتی اگر در حال حاضر ممکن است این لحظات کمی ناخوشایند به نظر برسند، اما تصاویری از این گذشته آشنا، نوید آینده ای خوش بینانه را می‌دهد که همه امیدواریم با کمک همدیگر بتوان به آن‌ دست یافت. در شرایط فعلی هیچ کس نمی‌داند که زندگی عادی جدید ما چگونه خواهد بود اما ما معتقدیم که زندگی پر از این قبیل لحظات شاد و لذت بخشی است که همه ما آرزوی تکرار آن‌ها را داریم.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۲)

سلام و عرض ادب

وبلاگ فوق العاده ای دارین. باعث افتخار ماست که جزء کاربران سایت دنیس باشین.

با امکانات سایت دنیس می تونید لینک های موجود در وبلاگتون رو کوتاه کرده و به ازای هر کلیک ، وجه نقد دریافت کنید ، با این روش وبلاگتون رو به یه منبع درآمد کاملا حرفه ای و تضمینی تبدیل می کنید ؛ همچنین با دنیس می تونید وبلاگتون رو به دیگران معرفی کرده و تبلیغات پیشرفته و تخصصی داشته باشین...

منتظر حضور شما در سایت دنیس هستم.

https://dnis.ir/v

ارادتمند. تیم توسعه سایت دنیس

پاسخ:
سپاسگزارم متاسفانه لینک بالا کار نمی کنه و نتونستم وارد سایتتون بشم

  • معرفی دنیس
  • سلام و عرض احترام.

    لینک اصلاح شد.

    https://dnis.ir

    پاسخ:
    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی