graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

تاکتیک‌های بازاریابی برای افزایش لایک

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

ترفندهای دیجیتال مارکتینگ


 

 

 اینترنت به مثابه یک رسانه تبلیغاتی است که به سرعت تغییر کرده و دائما در حال پیشرفت است. همگام شدن با تازه ترین ترند‌ها در اینستاگرام بر روی تبلیغات برند و در نهایت تصمیم گیری برای خرید تاثیر خواهد گذاشت.

از جمله مهم ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک می‌توان به بازاریابی در اینستاگرام اشاره کرد. شما باید همواره در جریان تازه ترین ترند‌ها در اینستاگرام قرار بگیرید. اگر به این فکر افتاده اید که خود را با تاکتیک‌های بازاریابی در اینستاگرام در سال 2021 تطبیق دهید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت بخوانید.

 

1- استوری‌های ویدئویی و تصویری

در وضعیت فعلی، محتوای زنده کوتاه خوب جواب می‌دهد. از بهترین قابلیت‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و فیسبوک می‌توان به استوری‌های کوتاه تصویری و ویدئویی اشاره نمود. فقط در فیسبوک روزانه تقریبا 500 میلیون کاربر از این قابلیت مهم بهره می‌برند. این نوع تصاویر یا داستان‌های ویدئویی معمولا پس از 24 ساعت از بین خواهند رفت. اینفلوئنسر‌ها و مردم معمولی برای به روزررسانی و انتشار اخبار جدید و لحظه به لحظه ای از این ابزار استفاده می‌کنند. این به روز رسانی‌ها از محتوایی کوتاه تر و جذاب تر نسبت به سایرین برخوردارند.

 

2- پادکست‌ها

شما ممکن است روزی به این فکر بیفتید که شروع به ضبط پادکست کنید. حتی شاید صدای یکی از اطرافیانتان را دوست داشته باشید. طبق آمار دریافتی از انجمن پادکست «Persuade and Convert»، تعداد زیادی از آمریکایی‌ها به پادکست گوش می‌دهند. میانگین زمان صرف شده برای مشارکت در زمینه تولید پادکست روز به روز رو به افزایش است. در ادامه به کمک یک شرکت مشاوره بازاریابی در اینستاگرام، می‌توانید پادکست‌هایی عالی و موفق تولید کنید.

 

3- هوش مصنوعی و چت بات‌ها

به عنوان یک استراتژی ارتباطی در اینستاگرام، استفاده از هوش مصنوعی و برنامه نویسی برای ارائه چت بات با مخاطبانی مشخص و هدفمند، روز به روز در حال گسترش است. اکثر کاربران ترجیح می‌دهند از طریق یک پیام رسان یا پنجره چت بات بنا به توصیه یک پست در اینستاگرام، کالایی را بخرند. برای آن دسته از بازاریابان در اینستاگرام که با مصرف کنندگان به شیوه ای نو ارتباط برقرار کرده اند، همین عدم تردید یک چشم انداز روشن و ارزشمند را پیش رویشان قرار می‌دهد.

 

4- محتوای ویدئویی

اگر به دنبال یک فرصت ایده‌آل برای اعمال تغییر و نوآوی در محتوای متن محور خود می‌گردید، الان شرایط مناسبی برای انجام این کار فراهم شده است. نکته مهم این که از طریق نوآوری یک کسب و کار به همه اهداف خود می‌رسد. با این اوصاف یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای ارائه نوآوری حین جذب مشتریان جدید، خلق محتوا و عناصر ویدئویی است.

 

5- خرید اینستاگرامی

خرید آنلاین همیشه هم در خرید از eBay، آمازون یا دیگر سایت‌های محبوب در سرتاسر جهان خلاصه نمی‌شود. مراجعه به لینک‌های مختلف برای خرید یک محصول خاص امری طبیعی است اما خرید از طریق رسانه‌های اجتماعی، این فعالیت لذت بخش را یک گام به جلو می‌راند. شما می‌توانید مشتریانتان را تشویق کنید که نه فقط از طریق تماس تلفنی، بلکه به طور مستقیم با مراجعه به اکانتتان در اینستاگرام، معامله را پیش ببرند. به کمک یک نوع بازاریابی مفید و موثر اینستاگرامی، امکان کسب یک دستاورد عالی با استفاده از قابلیت خرید از این رسانه اجتماعی محبوب و پر طرفدار وجود خواهد داشت.

 

طراحی گرافیک و مشاوره تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی