graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

هفت فیلم برتر درباره تبلیغات و بازاریابی

جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ


 

آیا می‌خواهید یک کار تجاری راه اندازی کنید؟ آیا شما یک کارآفرین هستید؟ آیا دوست دارید مهارت‌های بازاریابی خود را ارتقا یا توسعه دهید؟ اگر پاسختان مثبت است، شما قطعاً باید 7 فیلمی را که با شما به اشتراک گذاشته ایم تماشا کنید.

 

Jobs (2013)

این فیلم درام، بیوگرافی زندگی پر تلاطم و در عین حال حماسی استیو جابز فقید را روایت می کند که یک کارآفرین افسانه ای و مرد شماره یک شرکت اپل است. این فیلم به شما ثابت می‌کند که چیزهایی کوچک وجود دارند که در تجارت مهم محسوب می شوند، در واقع کوچکترین جزئیات، تفاوت بزرگی در رابطه با رونق و موفقیت کسب و کار ایجاد می کنند.

 


What Women Want (2000)

این فیلم کمدی و خنده دار اگرچه داستانی قدیمی دارد ، اما یک درس ارزشمند ارائه می‌دهد که هنوز هم در این روزها مطرح است: هر متخصص تبلیغات باید مخاطبان مورد نظر خود را از نزدیک بشناسد تا یک تبلیغ واقعا موثر ایجاد کند و حتی اگر به افراط نیاز دارد، پس باید این کار را انجام دهد.

 


TH JONESES (2009)

این فیلم که بیشتر یک کمدی است ، شما را با دستورالعمل‌های طاقت فرسا بمباران نمی‌کند ، اما در عین حال مطمئناً به شما کمک می‌کند تا با قدرت نفوذ آشنا شوید و در نوعی مصرف گرایی مشهود فرو بروید و معنای قدیمی بازاریابی و فروش را کاملاً درک کنید.

 


The Greatest Movie Ever Sold (2011)

جای تعجب نیست که اساتید باهوش حوزه فناوری، این فیلم را به عنوان راهنمای تبلیغات یکپارچه توصیه می‌کنند. این فیلم بینشی دقیق از چگونگی اقدامات شرکتها برای دیده شدن محصولاتشان از طریق فیلمهای سینمایی و تلویزیونی ارائه می‌دهد، افزون بر این‌ها به این موضوع اشاره می‌کند که شرکتها برای ساخت برخی فیلمها حمایت مالی می‌کنند.

 


LEMONADE (2009)

ماجرای این فیلم را می‌توان اینگونه خلاصه کرد: بیش از 130 هزار متخصص تبلیغات، شغل خود را در "رکود بزرگ" از دست داده اند. لیموناد درباره این است که وقتی افرادی که زمانی برای خلاقیت در تبلیغات به آنها پول داده می‌شد ، مجبور به خلاقیت در زندگی خود می شوند، دقیقا چه اتفاقی می افتد.

 


Moneyball (2011)

این فیلم ماجرای یک مربی را برای تشکیل یک تیم بیس بال با بودجه کم و با استفاده از تجزیه و تحلیل‌های رایانه‌ای برای به دست آوردن بازیکنان جدید نشان می‌دهد که می‌تواند برای مدیران تازه کار یا کارآفرینان الهام بخش باشد.


 

(2010)The Social Network

مارک زاکربرگ ، دانشجوی هاروارد ، یک سایت شبکه اجتماعی ایجاد می کند که به فیس بوک معروف می شود اما بعداً توسط دو برادر که ادعا کردند او ایده آنها را سرقت کرده و یکی از بنیانگذاران که بعداً از تجارت خارج شد ، از وی شکایت می شود. این دو خط ماجرای اصلی فیلم مذکور محسوب می شود.

 

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی