graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

استار باکس 50 ساله شد!

جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 استارباکس در سال 1971 میلادی در سیاتل تاسیس شد. حالا پس از گذشت پنج دهه، نام استارباکس به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت‌های جهان در هر کجا و هر زمان تداعی گر یک نوشیدنی پر طرفدار یا همان قهوه محبوب و دوست داشتنی است.

این دستاورد مهم لایق جشن و مهمانی بوده و استارباکس در تلاش است تا آخرین گام‌ها را در مسیر راه اندازی کمپین تبلیغاتی «Possible is Just the Beginning» به مناسبت فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد تاسیس خود بردارد.

 

استارباکس با همکاری مشتریان و شرکای خود به ساخت آینده ای بهتر برای مردم و کره زمین می‌اندیشد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

با وجود ان که جنبش‌های دوستدار محیط زیست در این جشن و کمپین چند ماهه مورد توجه قرار می‌گیرند، استارباکس به دنبال رشد و توسعه اقدامات زیست محیطی خود از جمله اجرای طرحی دقیق برای عمل به تعهدات برند است.

استارباکس در ادامه اهداف مشخصی را برای سال 2030 در نظر گرفته که شامل دستیابی به قهوه سبز بدون انتشار کربن و صرفه جویی پنجاه درصدی در مصرف آب حین پروسه فناوری قهوه سبز می‌شود.

 

علاوه بر این، استارباکس تصمیم گرفته تا بر روی نیرو‌ها و منابع انسانی خود سرمایه گذاری کند: یک نوع برنامه دانشگاهی و همچنین تعهد به برابری نژادی که ارزیابی حقوق مدنی و آموزش دیدگاهی تازه با محوریت ضد تعصب را در بر می‌گیرد.

در ادامه آماده سازی شرایط برای اجرای برنامه رهایی از گرسنگی نشان می‌دهد که این برند در یک دهه آینده حدود 145 میلیون دلار برای این کار سرمایه گذاری خواهد کرد و در نهایت 33 میلیون و 700 هزار وعده غذایی از طریق برنامه «FoodShare» با گرسنگان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در راستای برگزاری جشن تولد پنجاه سالگی، استارباکس آرشیوی از یک سری لحظات سمبلیک را گرد آورده که در آن‌ها برند استارباکس حضوری پر رنگ و درخشان دارد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی