graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

مناقشه برندها برای تصاحب ایده تبلیغاتی

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

در آغاز ماه فوریه 2022، شرکت Coinbase فضای مجازی را با یک تبلیغ 14 میلیون دلاری تحت تاثیر قرار داد. این تبلیغ تلویزیونی که در میانه بازی Super Bowl پخش شد، یک کد QR را به مدت 60 ثانیه بر روی صفحه تلویزیون نشان می­داد. این تبلیغ آن­چنان موفق و پر سر وصدا بود که حالا دعوایی بین شرکت­های مختلف برای مالکیت این ایده شکل گرفته است. آیا این تبلیغ تلویزیونی افق­های جدیدی را به روی شرکت­های تبلیغاتی گشوده است؟

بر اساس آمار منتشرشده توسط شرکت Sharethrouh، 79 درصد از بینندگان این مسابقه مهم و پرطرفدار در آمریکا، در هنگام پخش تبلیغات از گوشی­های همراه خود استفاده می­کنند و از سوی دیگر 76 درصد از بینندگان علاقه­ای به پیگیری تبلیغات تلویزیونی ندارند. با ترکیب این آمارها می­توان موقعیت بی­نظیری را کشف کرد که تبلیغات به کمک QR کدها در اختیار ما قرار می­دهد. بینندگانی که گرم استفاده از گوشی­های هوشمند خود هستند،برای اسکن این بارکدها تمایل بیش­تری از خود نشان خواهند داد. استفاده از ظرفیت گوشی­های همراه توسط صفحه نمایش تلویزیون، شاید همان چیزی است که مدت­ها به دنبالش بوده­ایم.

شرکت خرده­فروشی Boot در انگلیس اعلام کرده است که استفاده از این کدها افزایش درصد تعامل در تبلیغات را سبب شده است. بر اساس آمارهای منتشر شده توسط شرکت Boot، تبلیغات به کمک QR کدها در کمپین کریسمس 2021، افزایش فروش محصولات با خود به ارمغان آورده است. گفته­های مدیر مارکتینگ این شرکت، پیتر مارکی، نشان می­دهد که تبلیغات به کمک این کدهای قابل اسکن، مراجعه به صفحه خرید به میزان 52 درصدی افزایش داده است. او اضافه می­کند که به نظر می­رسد مردم این شیوه تبلیغات را بیش­تر می­پسندند. او باور دارد که این ایده جدید لزوما برای فروش نخواهد بود و می­تواند در زمینه­های دیگری همچون آموزش، ساخت برند یا معرفی محصولات مورد استفاده قرار گیرد. بر این اساس به نظر می­رسد ابزار جدیدی در آینده در دسترس بازاریاب­ها خواهد بود.

تاد کوهن، معاون شرکت تبلیغات تلویزیونی Undertone باور دارد که ازین پس شرکت­هایی که تبلیغات تلویزیونی را با QR کدها آمیخته می­کنند، با اقبال کم­تری روبرو خواهند شد اما این شیوه تا مدت­ها کنجکاوی مردم را برخواهد انگیخت. او اضافه می­کند که مهم­ترین ویژگی این تبلیغات تازه­بودن این ایده است و نه مراجعه سریع به صفحه خرید. به نظر کوهن، اگر شرکتCoinbase موفق شده است 20 میلیون بیننده را به صفحه خود بکشاند فقط به این خاطر است که آن­ها قالب همیشگی تبلیغات تلویزیونی را شکسته­اند و حالا انتظار می­رود که تعداد این چنین تبلیغاتی روز به روز افزایش پیدا کند و طبیعتا تاثیر اولیه خود را از دست خواهد داد.

تبلیغات تلویزیونی که از QR کدها استفاده می­کنند باید محتوای ارزشمندی را به بیننگان خود معرفی کنند. همچنین کد ارائه شده در تبلیغ تلویزیونی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند نظر بینندگان را به خود جلب کند. اگر مدیر بازیابی یک شرکت بزرگ هستید یا سازنده تبلیغات تلویزیونی، شاید وقت آن رسیده که استفاده از این کدها را در کمپین­های خود گسترش دهید.

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:thedrum.com    mbanews.ir 

 

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی