graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بهترین تبلیغات زمانی که نرخ تورم بالاست

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

در حال حاضر، نرخ تورم بالاست و همچنان ره روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد. به این ترتیب هزینه‌ها هر روز بالا تر رفته و سفارش غذا در رستوران و خرید گجت هر روز سخت تر می‌شود. چرخه معیوب کمبود نیروی کار و مسائل مربوط به زنجیره تامین منابع تقریبا در همه بخش‌ها و عرصه‌ها، چالش‌هایی را بر سر راه روند ارائه محصولات و خدمات قرار داده است. در این شرایط هزینه تبلیغات نیز بالا افزایش خواهد یافت.

در ادامه می‌خوانیم که تبلیغات در این دوران پر تلاطم با نرخ تورم بالا چگونه باید باشد؟

 

کار‌هایی که نباید در این دوران انجام داد:

بسیار وسوسه انگیز است که سر در برف کنیم و همه چیز را نادیده بگیریم تا زمانی که این دوران آشفته به پایان برسد. به هر حال، این سوال پیش می‌آید که چرا چیزی را که ممکن است برای فروش در دسترس نباشد را تبلیغ کنید. البته مسلم است که برای پوشش دادن هزینه‌های افزایش یافته تبلیغات باید قیمت محصولات و خدمات را بالا برد.

متاسفانه بالا رفتن نرخ تورم خریدار را از تصمیم خرید منصرف کرده و تبلیغ کننده با خود می‌اندیشد که باید کاری کند. شما به عنوان سازنده و تبلیغ کننده ممکن است در کوتاه مدت هزینه‌ها را کاهش دهید که این به قیمت وفاداری مشتریان تمام خواهد شد. این حرکت می‌تواند محصول یا خدمات شما را در یاد‌ها ثبت کند.

برای مثال، رستوران‌های بین راهی احتمالا شاهد کاهش تعداد مشتریان خود خواهند بود زیرا قیمت بنزین بالا رفته و همین موضوع مردم را بیش از پیش در خانه نگه می‌دارد. افزایش هزینه‌های زندگی باعث می‌شود تا مردم کمتر به سراغ برگر و سیب زمینی سرخ کرده بروند.

این شرایط برای تبلیغاتچی‌ها و بازاریاب‌های باهوش ایده‌آل است تا بعد از فرونشستن گرد و غبار ناشی از شرایط بد اقتصادی، در راس اولویت‌های مسافران قرار گرفته، برنده بازار شده و به عنوان یک پیشروی جدید در بازار سفر مطرح شوند.

به جای سکوت و انجام حرکات بی ربط، در این جا سه استراتژی برای تبلیغات و بازاریابی در روز‌هایی با نرخ تورم بالا به تفصیل توضیح داده شده اند:

 

  1. بر روی ماندن در لیست اولویت‌ مصرف کننده تمرکز کنید

برند‍‌هایی که در دوران رکود اقتصادی بر روی تبلیغات و بازاریابی سرمایه گذاری می‌کنند، روزی که عادت‌های خرید به طور اجتناب ناپذیری تغییر می‌کنند، برنده بازار خواهند بود. در ادامه وارد آمدن زیان‌های کوتاه مدت محتمل است اما این ضرر‌ها در نهایت منجر به حفظ آگاهی و وفاداری در میان مشتریان خواهد شد.

  1. احساس نیاز به پس انداز را برآورده کنید

مشتریان در دورانی که نرخ تورم مدام در حال افزایش است، ظاهرا برای برند‌هایی بیشتر ارزش قائلند که راه حل‌هایی برای صرفه جویی در هزینه‌ها به افراد پیشنهاد می‌دهند. اگر معامله ای پر تخفیف را به مصرف کننده پیشنهاد دهید، نه تنها نیاز واقعی او برآورده خواهید کرد بلکه به قلبشان راه خواهید یافت.

آمار حاصل از تحقیقات بر روی مصرف کننده نشان می‌دهد که مشتریان همواره به دنبال صرفه جویی در هزینه‌ها و پس انداز هستند.

استفاده از کوپن و سایر مشوق‌ها ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که موجب می‌گردد خریداران حتی اگر قصد خرید ندارند، به سوی شما جذب شوند. در نهایت احتمالا میزان رضایت از شما نزد مردم بالا رفته و در لیست خرید بعدی قرار می‌گیرید.

  1. برای تبلیغات هوشمندانه به فناوری مدرن تکیه کنید

مسائل مربوط به نیروی کار و اختلالات به وجود آمده در زنجیره تامین منابع باعث شده که در مواقعی حتی اگر مصرف کنندگان تمایل به خرید داشته باشند، هیچ محصولی برای فروش وجود نداشته باشد. رستوران‌ها و خرده فروش‌ها ساعات کاری خود را کوتاه کرده، خواربار فروشی‌ها دائما موجودی ندارند و در خصوص برخی محصولات مانند خودرو و گجت، مدتی طول می‌کشد تا محصول مورد نظر به مشتری تحویل داده شود. بنابراین، بسیار مهم است که استراتژی تبلیغاتی خود را با موجودی اتان تطبیق دهید تا فرصت‌های فروش را به حد اکثر برسانید. برای دستیابی به این هدف مهم نیاز نیست سخت تر کار کنید بلکه لازم است تا رویکردی هوشمندانه تر را اتخاذ کنید.

با استفاده از فناوری مدرن در زمینه تبلیغات و بازاریابی، می‌توان بر اساس مقدار موجودی در زمان و مکان مورد نظر به تبلیغات خودکار دست زد. این کار نه تنها تبلیغات را پر بازده و بی فایده بودن آن را به حد اقل می‌رساند، بلکه باعث می‌شود تا مصرف کننده نیز کمتر از برند نا امید شود.

اگر مخاطبان ایده آل خود را (از جمله مشتریان وفادار) بر اساس علایق و موقعیت‌های مکانی آن‌ها طبقه بندی کنید، تبلیغات نسبت به گذشته بسیار موثر تر خواهند بود.

کانال‌های تبلیغاتی خود را متنوع کنید. به جای این که توان تبلیغاتی خود محدود به چند فروشگاه بزرگ کنید، به طور استراتژیک از طیف گسترده ای از گزینه‌ها استفاده کرده و همیشه انطاف پذیر باشید.

هر چقدر هم که تبلیغ موثر با وجود بحران اقتصادی و نرخ تورم بالا سخت و دشوار باشد، در حال حاضر شرایط به طور خاس برای مصرف کنندگان سخت است. در ادامه هر چه یک برند بتواند بیشتر از رقبا با مصرف کنندگان همراهی و همدلی کرده و این حس را به ان‌ها نشان دهد، تاثیر بیشتری بر روی مردم خواهد گذاشت. در حالی که تاکتیک‌های موفقیت ممکن است برای هر برند فرق کند، سکوت آخرین کاری است که باید آن را انجام دهید.

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: www.marketingdive.com

منبع: mbanes.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی