graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

فیات: رعد و برق مسیر‌ها را نشان می‌دهد

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آژانس تبلیغاتی «Leo Burnett Tailor Made» کمپین تبلیغاتی جدیدی را برای خودرو فیات مدل 500e راه اندازی کرد.

در قالب این کمپین تبلیغاتی مسیر‌های مشخص شده بر روی نقشه به مسیری پر رعد و برق تبدیل شده و نشان از ارتقاء کیفیت طیف متنوع خودرو‌های برقی فیات دارند.

با وجود روند فزاینده دیزاین و تولید خودرو‌های برقی در همه جای دنیا، سوالات زیادی ذهن مردم را درگیر خود کرده و یکی از آن‌ها این است که آیا خودرو‌های برقی برد و توان کافی برای طی مسافت‌های طولانی را دارند یا خیر؟ به عنوان مثال، برزیل کشور بزرگی است و طی مسافت‌های طولانی در آن امری عادی خواهد بود.

به همین دلیل آژانس تبلیغاتی «Leo Burnett Tailor Made» کمپین «رعد و برق» را ایجاد کرد تا بر روی توان و برد زیاد خودرو فیات مدل 500e تاکید نماید که یکی از بهترین کارکرد‌ها را در رده خودرو‌های برقی دارد.

برای نمایش این موضوع که خودرو فیات مدل 500e برد بسیار خوبی دارد، کمپین تبلیغاتی فوق سه تصویر مینیمالیستی از نقشه مجهز به فناوری جی پی اس را خلق کرد که مسیر طی شده توسط خودرو فیات مدل 500e را به شکل رگه ای زرد رنگ لحظه به لحظه نشان می‌دهد. با شعار «فیات 500e برقی جدید»، این خودرو مدل جدید با یک بار شارژ 320 کیلومتر مسافت را طی خواهد کرد. در نهایت یک تصویر تمیز و نمادین به سرعت پیام را به مخاطب منتقل می‌کند و رعد و برق مشهود در آن اشاره ای واضح و آشکار به نیروی الکتریکی مورد استفاده در این مدل خودرو دارد.

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

: www.lbbonline.comمنبع

منبع: mbanes.ir

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی