graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

مرغ سوخاری برای همه

پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

این هفته Bojangles یک کمپین خلاقانه جدید با آژانس تبلیغاتی EP+Co، به نام "لری را ملاقات کنید" راه اندازی کرد. این کمپین یک مرغ به نام لری را معرفی می‌کند، یک شخصیت جدید عجیب و غریب برای این برند که این واقعیت را بیان می‌کند که وقتی به مرغی که به روش درستی پخته شده و طعم‌های جذاب جنوبی و مواد اولیه تازه دارد نگاه می‌کنید، حتما دلتان می‌خواهد آن را امتحان کنید.

لری، که به طور انحصاری توسط تیم انیمیشن داخلی EP+Co ساخته شده است، استعاره ای از آرزوی یک مرغ سوخاری عالی است که فقط بوژانگلس می‌تواند آن ها را برآورده کند. این اتفاقات با تعاملات خنده‌داری و خلاقانه‌ای رخ می دهد، مورد توجه قرار می‌گیرند. کارکنان و مشتریان Bojangles همگی متوجه می‌شوند که لری نمی‌تواند به هیچ چیز جز مرغ بوژانگلس فکر کند.

کمپین «Meet Larry» با تمرکز بر ارزش‌های برند از جمله غذاهای باکیفیت، تهیه‌شده از مواد غذایی تازه و طعم‌های اصیل جنوبی که Bojangles را از برندهای دیگر متمایز می‌کند، داستان خود را روایت می‌کند. این ویدیوی تبلیغاتی استراتژیک و کمدی است و کانسپت آگهی به گونه‌ای طراحی شده است که نشان دهد این مرغ سوخاری به طرز غیرقابل مقاومتی خوشمزه است.

 

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: www.adsoftheworld.com

منبع: mbanes.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی