graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

گوگل اولین گوشی تاشوی خود را عرضه می‌کند

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


گوگل قرار است به زودی در رقابت با سامسونگ، اولین گوشی تاشو خود با مقاوم ترین لولا را تحت عنوان «پیکسل فولد» به بازار عرضه کند.

این گوشی هوشمند مانند یک کتاب باز شده و مجهز به یک صفحه نمایش 7.6 اینچی است. قیمت آن بین 1700 تا 1800 دلار برآورد می‌شود.

گوشی پیکسل فولد 10 اونس سنگین تر از رقیب خود بوده که البته این اضافه وزن احتمالا از باتری بزرگ تر آن سرچشمه می‌گیرد. شرکت مدعی است که باتری آن 24 تا 72 ساعت در حالت کم مصرف دوام می‌آورد.

گجت فوق در برابر آب مقاوم است. سایز جیبی آن دارای نمایشگری 5.8 اینچی بوده، مجهز به تراشه «Tensor» G2 گوگل شده و از همان پردازنده ای بهره می‌برد که در «پیکسل 7» و «پیکسل 7 پرو» وجود دارد.

اگرچه این تراشه بیشترین سرعت محاسباتی را ندارد اما ثابت کرده که همچنان کارآمد است و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های منحصر به فرد آن لذت ببرند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: mbanes.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی